U-12 drenge på rette kurs

U-12 drenge er kommet i gang med turneringen efter jul, hvor 1.holdet er placeret i A-rækken og 2.holdet i C-rækken.

Efter en noget trist turnering før jul, grundet manglende niveau i rækken er 1.holdet endelig blevet sammensat med hold hvor vi bliver matchet.

De bedste fra b-rækken og to nedrykkere fra AA-rækken er nu samlet i en A-række, hvor vi har spillet 5 kampe som har givet 3 sejre, senest mod Svendborg som er nedrykkere fra AA.

2.holdet spillede før jul i stævneform og er nu i c-rækken i løbende turnering. De har spillet 5 kampe med sejre i de 3 og senest er det blevet til en meget flot sejr over førerholdet, som er nedrykkere fra b-rækken.

Gruppen er meget stabile til træning og levere altid en koncentreret indsats. Udviklingen begynder at gå stærkt for alle og vi bliver bedre og bedre som hold. Ingen tvivl om at, hvis drengene fortsætter deres meget seriøse tilgang til håndbolden, er en gruppe som vi vil se meget til i fremtiden. Samtidig fungerer drengene socialt godt sammen og er meget synlige i klubbens heppekor, når vores 1.div spiller i Nyborg.

Begge hold er tilmeldt klubbens afslutningstur til Brørupcup.

Morten.