Nu starter Håndboldfitness i klubben

Pitch Handball

Det nye Håndboldfitness på træningshold er for både dig og din nabo. Nu kan I gå til det sammen i Nyborg.

Når Nyborg GIF på lørdag åbner dørene for Håndboldfitness tilbydes spændende ny træning for de, der har lagt håndboldskoene på hylden, og de, der aldrig nåede at få dem på.
”Håndboldfitness er et anderledes træningstilbud for unge og voksne, som Dansk Håndbold Forbund har udviklet. Her i Nyborg GIF Håndbold glæder vi os enormt til at komme i gang og starte træningen op,” siger Karina Rohde Bjørch som er lokal ankerkvinde på projektet .

”Alle er velkommen. Det er nemlig så langt fra en forudsætning, at man tidligere har spillet håndbold. Nye medlemmer kan sagtens starte her. Håndboldfitness har mottoet ”Lidt sundere – meget sjovere”, og det er vi helt med på. Vi synes det er sjovest at træne sammen med andre.”

Håndboldfitness henvender sig til både unge og voksne, der gerne vil have god, sjov og fleksibel træning i fællesskab med andre. Erfaringerne med Håndboldfitness træningen viser, at tilbuddet appellerer til en bred målgruppe, lige fra dem der savner et trænings fælleskab til de tidligere skadede, dem med et travlt job, børnefamilie forældre eller dem der bare savner en ny form for motion. Håndboldfitness rammer bredt og er et rigtig godt tilbud. Desuden har det den fordel, at medlemmerne bliver en del af et fællesskab og af foreningens sociale klubliv.

På landsplan har flere end 130 klubber indtil nu taget Håndboldfitness til sig, nu tilbydes træningen også her i området. ”Så vi opfordrer byens borgere til at snøre skoene og komme i gang med den sjove og alsidige træningsform – den er guld værd” lyder meldingen fra Karina Rohde Bjørch, som helt sikkert vil være at finde i Nyborghallen på Lørdag klokken 8.00-10.00, når Håndboldfitness holder sit indtog i Nyborg GIF Håndbold.

Du kan se hvornår der er Håndboldfitness i Nyborghallen på klubbens hjemmeside www.nyborg-gif.dk eller på facebookgruppen Nyborg-gif Håndboldfitness
HÃ¥ndbold 4

Generalforsamling Håndbold – opdateret

27.09.2023