Månedsbrev August 16

Pitch Handball

Så blev det August og tid til et nyhedsbrev.

Sommeren er ved at være slut og en ny sæson står for døren. Vi glæder os til at komme i gang med en ny spændende sæson, hvor vi siger velkommen til en del nye trænere. Tag godt imod dem derude, husk at de bruger deres fritid på at give Jeres barn en god oplevelse. Bak op om dem og støt dem i de beslutninger de tager.

Hvis I skulle have noget I gerne vil drøfte med træner eller ungdomsudvalg/bestyrelse, så vil vi meget gerne lytte. Så bed om tid til en snak– gør det ikke hen over banen eller foran spillerne. På den måde forsøger vi at sikre den bedste dialog, samt gode rammer for både spillere og trænere.

image

Hvad har vi lavet i sommer

Vi havde jo Strandhåndbold i juni. Dette gav et dejligt overskud til klubben på 38.000 kr. Der skal lyde stor tak til alle de frivillige der hjalp til derude, både forældre, spillere, venner og bekendte. TAK. Spillerne får lige et ekstra klap på skulderen. I mødte talstærkt op, løste jeres opgaver med et smil og var meget fine ambassadører for klubben. SÅDAN!!

Så havde vi i uge 31 Håndboldskole. 92 spillere og 17 frivillige trænere/ledere hyggede sig i 1 uge i Nyborghallen og på volden. Det var en helt igennem skøn uge, med så mange positive indtryk, at vi har svært ved at få armene ned. Vi glæder os allerede til næste sommer.

Vi havde også en bar på Torvet til Fællessang på Charlie. Dette gav et overskud på 10.270 kr. Der skal også her lyde en stor tak til dem som hjalp til.

Vi fik en masse nye hjælpere til Koncertudvalget, da vi have Kåring af Årets spiller. Men der er stadig brug for flere. Så har du ikke tilmeldt dig NGIF EVENT MANEGER, så send en mail til Jimmi med navn, mailadresse og telefonnummer. Du skal skrive til: jimmir@skovparknet.dk Han er håndboldklubbens kontaktperson i Koncertudvalget. Husk de er vores største økonomiske støtte og vi har brug for dem!

image
Ellers har sommeren været brugt til at få spillertøj gjort klar til den kommende sæson.

Få træningsplan til at gå op, med vores mange hold og haltider

Lavet endelige aftaler med trænerne til de enkelte hold.

Oprydning i materialer og klargøring af nye.

Tilmelding til stævner (Niveau samt SUS-Cup)

Vi gør klar til at komme med ud på opstartsmøderne på de enkelte hold, hvor vi vil orientere om hvad vi laver og hvad vi forventer af spillere og forældre.

Vi gør klar til 1. trænermøde som er d. 01.09. kl. 18.30

Vi gør klar til Generalforsamling som er d. 08.09 kl 19.30

Lave aftale med fotograf som skal fotografere alle hold i september

Nu vil vi bare ønske jer en rigtig god sæson.

Vi glæder os til at se jer i hallen.

Med sportslig hilsen

På bestyrelsens vegne

Karina Rohde Bjørch

Nyborg GIF Håndbold